loading...

M.u.s.i.c 99

اگه که مثل گذشته، به من احساسی نداری اگه فرصتی نمونده، چرا تنهام نمی ذاری چرا روح عاشقت رو از وجودم نمی گیری چرا از زندگی من ،از دلم بیرون نمی ری من کجای زندگیتم که دیگه تو رو ندارم که نه می تو

حسین بازدید : 1933 دوشنبه 05 خرداد 1399


اگه که مثل گذشته، به من احساسی نداری

اگه فرصتی نمونده، چرا تنهام نمی ذاری

چرا روح عاشقت رو از وجودم نمی گیری

چرا از زندگی من ،از دلم بیرون نمی ری

من کجای زندگیتم که دیگه تو رو ندارم

که نه می تونم بمیرم ،نه می شه طاقت بیارم

من کجای زندگیتم که تو دوری از وجودم

من که هر روزی که می گذشت بیشتر عاشق تو بودم

همیشه یه چیزی انگار مانع خوشبختی ماست

همیشه تو دوری و من ،دلخوشیم به صبح فرداست

زندگی شاید همینه یه تلاش بی سرانجام

یه نشونه که بدونم بیشتر از همیشه تنهام

من کجای زندگیتم که دیگه تو رو ندارم

که نه می تونم بمیرم ،نه می شه طاقت بیارم

من کجای زندگیتم که تو دوری از وجودم

من که هر روزی که می گذشت بیشتر عاشق تو بودم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو